Lyckliga jag

 
Eftersom jag nästan bara har skrivit om trista saker så tänkte jag faktiskt göra ett underbart inlägg!
 
När jag träffade Johan så blev vi fullkomligt galna i varandra direkt. Många trodde att förhållandet aldrig skulle hålla för att inte tala om när vi gick ut med att vi skulle ha Lea. Ojojoj många åsikter fanns det om oss, vi skulle aldrig klara av att hålla ihop. Men se tji fick dem för idag 4 år senare är vi fortfarande lika galna i varandra om inte ännu mer! Johan är inte bara min sambo och barnens pappa utan också min bästa kompis och vi delar allt tillsammans. Allt är bara så himla bra när det är vi, vi har samma värderingar och oftast samma åsikter men inte alltid vilket är himla skönt! Ingenting är komplicerat med Johan, vi kan sitta en fredagskväll oh diskutera allt mellan himmel och jord, spela spel, måla, renovera, ja vad vi än gör så är allt lika roligt :) 
 
 
 
 
 
Nu och föralltid <3 
- Vardagen | |
Upp